Godt innhold + sterk spredning = fantastiske resultater!
Dette er kjernen i samarbeidet mellom TENK Kommunikasjon og Evolve.
For å betjene våre kunder best mulig og mest mulig komplett, samarbeider Evolve med andre spesialister.
Blant annet har vi et tett samarbeid med TENK Kommunikasjon.
Tenk kommunikasjon i over 20 år
TENK har i over 20 år levert «fra strategi til spredning». Deres hovedleveranser er strategi/konsept, design og innhold i de fleste varianter. Fra de minste sos.medier-poster, via artikler og film, til store kataloger og messemateriell.
De har også spesiell fokus på internkommunikasjon. De kan bidra til å spisse kommunikasjonskonsepter, lage ombord/opplæringsprogram og løpende informasjonsaktiviteter mot eiere, produsenter/leverandører, forhandlere/butikker og medarbeidere.
Store og solide kunder
Dette har de levert til bl.a Ahlsell Norge, Citroen, Dagbladet/Aller Media, Elkonor-kjeden, Fagpressen, Tanum bokhandel, Telenor-kjeden Commit og Honda MC/Marine-importøren Kellox, som de er markedsavdeling for, med ansvar for 25 internasjonale merkevarer og 150 forhandlere i Norge, Sverige og Danmark.
Godt innhold fortjener å bli sett
Kjernen i samarbeidet mellom Evolve og TENK, er TENKs produksjon av godt innhold og Evolves kunnskap om å spre innholdet riktig.
– Det er fantastisk å se hva slags resultater det er mulig å skape når godt innhold treffer riktige målgrupper på rett måte. Sammen har Evolve og TENK kjørt mange slike resultatbringende aktiviteter, og samtidig har vi blitt bedre kjent og kan optimalisere samspillet bedre og bedre, forteller Geir Holm, daglig leder i TENK Kommunikasjon.