Vi samarbeider med deg for å lage en nettside som er engasjerende, brukervennlig og styrker din bedrift. Det er viktig for oss å få god kunnskap om virksomheten, slik at du får den best mulige løsningen.
Evolve Communication har brukt WordPress som plattform i mange år, og nesten alle våre nettsider er bygget på dette systemet. Du vil enkelt kunne tilpasse din nye nettside, inkludert redigering av innhold, legge til eller slette sider, flytte menyelementer, og opprette linker og bilder. Siden WordPress er et «Content Management System» med åpen kildekode, er det en overflod av gode plugins for å utvide nettsidens funksjonalitet.
WooCommerce er en utvidelse tilpasset nettsider i WordPress, som gjør at man i tillegg kan satse på netthandel. Med WooCommerce kan du enkelt legge inn produkter, justere priser, antall og bilder. Du vil også få en oversikt over salgsstatistikk og hvilke produkter som er mest populære. Nettbutikk med WooCommerce passer for deg som ønsker å ha en nettside i WordPress med gode landingssider og som ønsker å selge produkter i tillegg.
Ønsker du kun å satse på netthandel, anbefaler vi Magento. Magento er en nettbutikkløsning som gjør det mulig å selge produkter i store mengder. Her får du mulighet til å opprette ulike produktattributter slik du selv ønsker, tilpasse bekreftelsesmailer, opprette kundedatabaser, tilpasse kampanjer, lage rabattkoder og mye mer. Magento er lett og oversiktlig å bruke, men krever en større opplæringsprosess med kunden.
Før vi kommer i gang med utvikling av din nettside, starter vi med en workshop for å gå mer i detalj på hva dere ønsker og hvilke funksjonaliteter dere vil ha med på nettsiden. Her setter vi oss sammen med deg som kunde og kartlegger viktige detaljer som blant annet bedriftens mål med nettsiden, bedriftens målgruppe, hva av innhold som er viktig å få med på nettsiden for at den skal konverte best mulig, og nettsidens menystruktur.
Når vi har fått kartlagt hva som er viktig å få med på nettsiden, definerer vi hvordan vi skal plassere innholdet ved hjelp av skisser av nettsiden. Vi bruker designverktøyet Adobe XD for å vise funksjonalitet, struktur og design på sidene. Dette visualiserer løsningen for alle involverte og sikrer en felles forståelse av nettsiden. Designet vil bli presentert i en ny workshop, hvor dere har mulighet til å komme med tilbakemeldinger og forslag til endringer. På denne måten er vi sikre på at dere er helt fornøyde før vi går i gang med utvikling av nettsiden.
Når innhold er klart og siden er sjekket teknisk vil vi lansere nettsiden. Samtidig med å legge siden på domenet, vil vi implementere Google Analytics via Google Tag Manager. 48 timer etter lansering vil vi kunne sikre siden med SSL-serfikat. SSL-sertifikater oppretter en kryptert tilkobling og etablerer tillit.
Ved ferdig utviklet nettside vil vi gjennomgå nettsidens funksjonalitet og muligheter sammen med dere. Dette er viktig fordi dere som kunde selv skal kunne legge til og innhold på nettsiden.
Hva er viktig for en god nettside?
At en nettside er responsiv betyr at den er tilpasset alle enheter og skjermstørrelser, hvor brukeren av nettsiden vil kunne få tilgang til det samme innholdet på mobil og nettbrett som på pc.
Å ha flere landingssider på nettsiden din gjør at du vil oppnå en bedre konverteringsrate, ved økning i antall henvendelser, salg, påmeldinger og annet du ønsker å oppnå med nettsiden.
Vi samarbeider med deg for å lage en nettside som er engasjerende, brukervennlig og styrker din bedrift. Det er viktig for oss å få god kunnskap om virksomheten, slik at du får den best mulige løsningen.