Fra ukjent alternativ til ettertraktet elitestudie på 4 måneder
Fra ukjent alternativ til ettertraktet elitestudie på 4 måneder Fra ukjent til 1100 søknader Kontakt oss Share on facebook Share
«Konseptet vårt er å gjøre reisen enklere og mer behagelig. Du slipper styr med buss eller lange gåturer. Du leverer bilen fra deg rett utenfor terminalen, og får den tilbake ferdig oppvarmet samme sted når du kommer hjem»
Rikard Kaarbø, daglig leder
Responsen fra de reisende, eller kundene om man vil, bekrefter at idéen fungerer. Flight Park har funnet et behov. Og de som har behovet finner dem.
«Dette er en suksesshistorie uten like. De omsatte for 11 millioner da vi startet å jobbe med dem, og nå omsetter de for 39 millioner. En veldig stor andel av veksten kommer fra tiltak vi har jobbet med», forteller rådgiver Fredrik Jul Andersen i Evolve.
Det handler i første omgang om å bli synlig på nett. Der folk søker etter og bestiller parkering på Gardermoen.
«Evolve har generelt vært en sparringspartner på alt som har med markedsføring å gjøre, men spesielt på nett hvor vi har hatt mest fokus på Google og kampanjer på Facebook. En stor andel av våre kunder har funnet oss på nettet, og bestiller derfra. Derfor går det aller meste av våre markedsføringsmidler til nettannonsering, vi har aldri brukt ressurser på å annonsere i for eksempel radio, TV eller aviser. Vi har vokst mye på grunn av nettopp det, samt fornøyde kunder som har anbefalt oss videre», sier Kaarbø.
Han forteller at selskapet jevnlig går i gjennom rapporteringssystemet Evolve har gjort tilgjengelig for dem, for å synliggjøre hva markedsføringsmidlene går til.
«Det er lurt av dem, for det gjør det mulig for oss å faktisk se hvilke resultater vi oppnår. I utgangspunktet er man ofte litt skeptiske siden det er mange useriøse aktører i bransjen, men vi opplever at Evolve er opptatt av å vise hva de gjør og oppnår», sier Kaarbø.
«Vi er aller mest fornøyd med hvor bra annonseringen på nett er, vi har fått veldig billig pris per klikk. I tillegg følger de oss opp når vi trenger det, de er alltid tilgjengelig.»
Fra ukjent alternativ til ettertraktet elitestudie på 4 måneder Fra ukjent til 1100 søknader Kontakt oss Share on facebook Share
Daglig leder i Akademiet For Personlig Trening kom til det første møtet med skepsis. Den forsvant fort.